Sep 28, 2010

Anita's Lucky Day

Oh, yes, a very lucky friend of mine got the chance to get her eyebrows filled with purple and foundation poured over her. IT WAS AN ACCIDENT, I swear :D

Used:
EMD eyeshadow Wood Sorrel
purple (from a product I do not recommend so it shall stay anonymous)
black eyeshadow


She has the best lid space EVER.




















 Wood Sorrel mineral eyeshadow used on the lids

 The liner she said wasn't heavy enough so I added a bit of Essence liquid liner.
But with her crazy lid space she can draw on an inch of a thick line and would still
look great.

So, in conclusion, I need to practice on other people more. It's hard work!
Looking back at the pictures I can so obviously see everything I did wrong. =)

Regards,
~ V.

12 Comments:

Anita said...

brez linerja sm k smrt =) nope, prehladna kombinacija barv...next time bo treba neki bolj živahnga zmislit...=)

Gone2RehabBRB said...

@Anita
Zoprna diva :D
sem hotla s toplino packat in si mi rekla, da hočeš hladne barve: modro, vijolično, sivo. In si jih tudi dobila.

Naslednjič te sploh ne bom nič vprašala, ampak te bom celo pokrila s kovtrom in naredila po svoje :P :P

Anita said...

tako se govori =)))

Gone2RehabBRB said...

@Anita

Pravi DJ-ji tudi ne sprejemajo glasbenih želja,zakaj bi jih potem samooklicane vizažiske morale :P :P XD

Unknown said...

Super je :) Definitvno zavidam vsemu tistemu placu nad očmi XD

Gone2RehabBRB said...

@Helena (XOXO Parisky)
Mhm, je zelo zavidljiv. :)

R.ChamberofBeauty said...

Wow they look sooo beautiful!! Great blog darlin' ! Try checking out mine.

R.ChamberofBeauty said...

And yeah I'm following you...Follow back if you please??

Gone2RehabBRB said...

@Rakhshanda
Thanks :)
The model was not pleased with it, but hey, you get what you pay for =)

Maestra said...

En mičken preveč belo deluje vse skupaj in pri gubi se kar konča (ali pa morda samo na fotkah tako izgleda?). Preveč presvetlih odtenkov za moj okus.
Jaz imam pa ravno obraten problem, ko druge ličim. Kar zmanjka mi platna in pol rečem: "Ja, kje imaš pa še več???" LOL Ker sem navajena na svoje veke, kjer je kar nekaj prostora.

Gone2RehabBRB said...

@Maestra
=)
Je modra barva, ampak slikat je meni zmeraj problem. Do gube je svetlo modra po celi veki , v gubi je vijolična (to se še vidi na sliki), od gube gor je zamolklo vijolična, potem je rjava kontura in potem še highlight.
Ampak zadnje 3 barve se na slikah sploh ne vidijo, verjetno zaradi sončne svetlobe.

Mislim, da je nekaj na tem, ja, da sem navajena mojih malih oči in posledično boljše namažem ljudi s podobno obliko :D
"It will all get better in tiiiime"

Taya said...

Čudovit makeup. :)

Na mojem blogu te čakata dve nagradi: http://tatjanag.blogspot.com/2010/09/blog-awards.html

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .