Sep 25, 2010

HAUL/SWAP:Everyday Minerals Foundation Samples

Been into swapping lately, and I swapped my Lily Lolo samples for EDM samples. I already have a few eyeshadows by EDM.
Picture below. Review and more swatches coming up once I form an opinion of the products.


Ker sem že ravno v zanosu menjave izdelkov ... no, tokrat je šlo za izmenjavo mojih Lily Lolo testerčkov za testerčke podlag EDM. Od EDM (Everday Minerals)
že imam nekaj senčil. Več podrobnosti o izdelku bom objavila, ko zadeve malo bolje spoznam.




Swaps are so addicting, don't you think? :D 

~V.

3 Comments:

Biba said...

O, ja, se strinjam glede swapow. Sem prav žalostna, če nič ne menjavama :D

In kako se ti zdijo te podlage?

Biba said...

*menjavam

Gone2RehabBRB said...

@Biba
Odtenki so zgrešeni zame, sem pa najdla svojo popolno conotur barvo.

Sem jih namazala preko bele barve, da se bolj vidijo podtoni, te Fair variante imajo dosti breskovega podtona tako da bi znale biti za podočnjake (sem dobila preblisk pred pol ure, tako da še moram preverit na dnevni svetlobi).

Sem dobila kar nekaj aha trenutkov s tem EDM =)

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .