Apr 3, 2011

EDM in ličila.si


Tokrat bo objava  izjemoma v slovenščini, ker  gre za ličila iz slovenske spletne strani.
Trenutno je e-trgovina LIČILA.SI edina v Sloveniji, ki ima na svojih poličkah minerale kozmetike Everday Minerals. Če ste do zdaj spremljale ta blog, potem veste, da imam iz te kozmetične linije celo tono stvari, vključno z najboljšo mineralno podlago zame; original glo v odtenku Golden Fair. 

Posebnost te trgovine je ultra uslužen center za pomoč strankam, ki mi je prijazno poslal dve potovalni piluli mineralnih izdelkov, da jih preizkusim in podam mnenje.
Česa takega pri nas zlepa ne doživiš in sem prav vesela, da so na tržišču tako uspešni. In dvomim, da bi bili, če se ne bi tako trudili za svoje kupce.


In kaj sem prejela? 
Senčilo v odtenku Anna Karenina in korektor v odtenku Aussie Perk Me-up.

Oba izdelka imata roll-on kroglico, ki omogača nanos izdelka direktno na kožo.
Ampak tak nanos odsvetujem. Zakaj? Poglejte si sliko nanosa izdelka na koži.


Direktno s krogilco sem nanesla na golo kožo in ni nobenega pravega rezultata, malo bolje je bilo preko elf-ovega primerja. 
Ampak največ lepot pokaže to senčilo, če ga s plošatim čopičem preko lepljive/voskaste podlage.
Uporabila sem belo kremno podlago Barry M, ki jo tudi lahko dobite na strani ličila.si in sicer TUKAJ.

Senčko lahko najdete TUKAJ
Največje presenečenje je bil korektor. Kot korektor je na meni povsem neuporaben. Ne prikrije ničesar, ne slabe polti ne podočnjakov. Ampak je najlepši osvetljevalec ličk, kar sem jih kdaj imela.
Tudi na moji suhi koži je videti čisto naravno, prav nič nisem pomokana ali kako drugače čudna. Ni cenenih koščkov bleščic, ampak dejansko pusti za sabo samo en tak sijaj na koži. Pozimi bo odličen za fiksiarnje tekočega pudra.  Pred tem je bil moj sveti gral zaključni puder Lily Lolo translucent Silk, ampak tale izdelek zmaga.
Na voljo je TUKAJ

Od obeh izdelkov bom kupila samo korektor, čakam samo, da bodo naenkrat imeli na zaloge vse stvari, ki jih običajno kupujem pri njih, da se izognem poštnini. 

Senčilo pa meh, ne rabim. Žal ni odtenek zame, ga pa priporočam, če še v zbirki nimate mornarsko modre senčke.


Če ti je všeč senčka, lahko zanjo sodeluješ v nagradni igri.


Please, follow this blog via  Google friend connect 
 For more fun, go to Gone2RehabBRB on facebook
or to just talk a wee bit there's my Twitter

0 Comments:

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .