Sep 24, 2010

Minerali Lily Lolo iz spletne trgovine Specia, zelene urbane e-trgovine

Se samo meni zdi, ali je na slovenskem trgu začuda veliko ponudnikov mineralnih ličil? Izbirate lahko med BellaPierre, Inika, Alima Pure, Sheer Cover, Sweetscents, pa tudi malo manj ''mineralnih'' znamk tipa Paul Penders in Aubrey Organics.

Kar se tiče mineralnih pudrov sem nekako nova. Oz. sem tri mesece uporabljala Sweetscents. Pa ni bilo zame, pudri se prašijo, da te kar bolijo dihalne poti.
So pa super kot zaključni pudri, čeprav jih oglašujejo kot prekrivne.
Za fiksiranje tekočega pudra in korektorja pod učkami pa ne menjam Sweetscent pudra v odtenku Angleface Ivory. Ampak kot pravi puder? Na-a, ne, hvala.
O podrobnosti glede teh izdelkov pa kdaj drugič.

Na facebooku sem slučajno zasledila oglas za

Specio in seveda mi babja radovednost ni dala miru. In ugotovim, da imajo minerale Lily Lolo.
Pa kar odkrito povem, da so mi senčke te znamke na pogled brezvezne. Žal.

Ampak izdelki za obraz so pa čisto druga pesem. Pri tej trgovine je super to, da imajo testerčke že tudi naprodaj v svoji trgovini, stanejo pa 1,8 €. V mali beli posodici je 1 gram izdelka. Tako da si prej preverite, kako vam odtenek pristoji brez večje obveze nakupa celega izdelka.
Najbolj me pa gane dejstvo, da prodajajo pudre z 10 g izdelka za 16 €. Za primerjavo, BellaPierre ima 9 g izdelka, stane pa nekje 45 €.

Potem sem si ogledala še stanje na originalni domači strani Lily Lolo.uk in tam vidim, da obstaja še neki svetlješi puder, ki ga slovenska stran nima.
In ker sem tečna stranka, sem jih še po tem povprašala. In dobra novica je, da ga dobijo sredi septembra. Z ponovnim naročilom bom počakala do tedaj.
Lily Lolo korektor Nude
Lily Lolo korektor Blush Away
Lily Lolo podlaga Blondie
Lily Lolo tester zaključnega pudra Translucent Silk
Lily Lolo tester zaključnega pudra Tranlucent Matte
Lily Lolo tester podlage Warm Peach
Lily Lolo rdečilo za lička (blusher)  Rosey Apple




Korektorja Lily Lolo Blush Away ter Nude
Lily lolo podlaga Blondie
mineralna ličila Lily Lolo na voljo v Sloveniji v spletni trgovini Specia - urbana zelena trgovinica


Tester podlage Lily Lolo Warm Peach
Tester zaključnega pudra Lily Lolo Translucent silk


 Lily Lolo testerji s Sloveniji, puder warm peach, zaključna pudra translucent silk in translucent matte, podlaga Blondie, korektorja Nude in Blush Away


Lily Lolo blusher Rosey Apple

 rdečilo za lička Lily Lolo Rosey Apple blusher iz spletne trgovine Specia urbana trgovinica v Sloveniji

Podrobnejše poročilo o samih izdelkih še pride na vrsto.
Me pa zanima, koliko je ta Lily Lolo primerljiv z ostalimi minerali. Od Sweetscents vem, da je boljši. Kaj pa ostali? Je že kdo preizkusil vse in mi lahko poda kakšen komentar?


Če povzamem svojo izkušnjo s Specio: 

~ ustrežljivi center za pomoč strankam (hiter odgovor, prijaznost)
~ nizke cene izdelkov
~ darilo ob nakupu (majhen košček mila in nakupovalna vrečka)
~ poštnina je srednja žalost, citiram iz Pogojev poslovanja:
  • '' Cena pošiljke do 2 kg znaša 3,8 EUR
  • Cena pošiljke od 2 do 5 kg znaša 4,8 EUR
  • Cena pošiljke nad 5 kg se zaračuna po uradnem ceniku Pošte Slovenije
  • Za nakup nad 38 EUR je dostava brezplačna in poštnino plača spletna trgovina Specia.''
Nimam pripomb, z drugim naročilom odlašam samo zato, ker svetlega pudra še ni na zalogi. Sem bila pa prijetno presenečena nad darilcem! Še nikoli nisem pri nobenem naročilu dobila zraven še darila. Niti pri večjih nakupih. 
In tudi do zdaj še nisem doživela take prijaznosti in samoinicativnosti s strani centrov za pomoč strankam, včasih se spolh zgodi, da niti ne odgovorijo na vprašanja.










8 Comments:

CherryColors said...

OOoo super za tako izkusnjo! :)
Jaz pa priznam, da me mineralci se malo strasijo, ker ze nekaj casa iscem pravo zadevo pa ne najdem.
In tudi meni so njihove sencke totalno boooriiing.

Biba said...

Ja, a ni fino, da imamo veliko izbire! ;)

Glede BellaPierre pudra - res je nenormalna cena, ampak jaz sem imela to srečo, da sem svojega nabavila po polovični ceni in ga zaenkrat ne menjam.

Pri Specii pa se popolnoma strinjam, da bi poštnina lahko bila nižja.

Gone2RehabBRB said...

@Biba
Super je, da imamo toliko tega. Škoda, da veliko ljudi ne ve zato.

A ti je BP boljši zaradi odtenka ali kvalitete? Ampak cena je pa adijo.
Zdaj sem dobila še EDM pudre in bom lahko bolj objektivno primerjala, samo me res zanima, a je dražji BellaPierre res toliko boljši.

Gone2RehabBRB said...

@Tamara

Res je so bili prijazni, ponavadi še v kakšni parfumeriji ne doživš tega :D

Zakaj pa ti niso vredu mineralci?

Biba said...

Med vsemi mineralnimi pudri, ki sem je preizkusila, mi je BP res najbolj všeč - Sweetscents je tako, kot si rekla; pri EDM mi nobena formula nekako ni pasala na kožo; Meow Cosmetics so bili tudi dobri; BP pa mi je nekako najbolj fin, mastne dele mi dokaj dobro matira, ne spremeni barve na meni in pa daje tisti "glow", ki ne deluje mastno.

Ti bom v kratkem poslala sample tega, čeprav ti odtenek verjetno ne bo ustrezal, ampak toliko da dobiš občutek kakšen je :)

Gone2RehabBRB said...

@Biba

Kaj pa Lily Lolo? :)

Biba said...

Teh pa še res nisem probala :D Še pa verjetno sledi...

Gone2RehabBRB said...

@Biba

Priporočam ;)
In priporočam tudi mešanje pudra s Translucent Slik, in se dobi nekaj v smilsu orignal glow formule od EDm, samo milijonkrat boljše =)

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .