Apr 21, 2013

Sleek ACID I-Divine

Pozdravljene =)

Tale paletka je pot do mene našla preko spletne strani zapikonai, za kar se jim lepo zahvaljujem.


Pri njih sem sicer redna stranka, ker imajo sistem ''kapljic'', določen procent nakupa se ti nalaga na kup zvestobe v obliki dobroimetja. Ponavadi ga uporabim, da si pokrijem poštnino.


Paletka spada v družino linije stalnega sortimenta I-divine
paletk znamke Sleek. V preteklosti sem jo že imela, ampak ker je takrat v moji zbirki bila tudi kitajska 120-paleta, sem Acid paletko predala naprej prijateljici.
In kaj zvem? Da je kitajska roba testirana na živalih.

Zato sem prav vesela, da imam pri sebi spet žive barve živalim prijaznega podjetja.

Kaj dobite? 
Za 10,75 € dobite 12 majhnih senčk na osnovih mineralov. Embalaža je lične črne barve, na prednji strani je nalepljena promocijska fotografija z imenov paletke. 

Priložen je tudi aplikator, s katerim boste uspešno nanesle senčko na veke, samo robov se ne da zmehčati z njimi. Ne razumem zakaj vse blogerke najprej rečejo, da pa one ja NIKOLI ne bi dale senčila na svojo kožo z aplikatorjem, samo s čopičem. Resno, ste jih sploh kdaj v življenju preiskusile? Z aplikatorji ni nič narobe, zlasti Sleekovi so iz močne goste gobice, take pa dajo lep enakomeren nanos večje količine senčila. Je pa res, da ga boste po par umivanjih lahko vrgle stran. V tem oziru so čopiči bolj trajnostna naložba, niso pa zato aplikatorčki slabi, krščenduš, ženske, no.


Ponavadi pri Sleeku ena senčka tehta 1,1 g, ampak na embalaži prejete palete nič ne piše. Prav tako manjkata rok uporabe po odprtju in sestavine.



Barve
Večina jih je mat, 5 senčk pa je svetlikajočih.
Glede kvalitete in posebnosti barve naj pohvalim živo roza barvo v zgornjem desnem kotu, je dobro pigmentirana, enostavna za nanos, ima pa moder lesk :) Vse svetlikajoče barve v paleti so dobro pigmentirane.Zelo dobro je pigmentirana tudi črna mat senčka, ki je postala že pravi simbol Sleek I-divine dvanajsterčkov.

Presenčenje palete so barve, po katerih je (sklepam) izdelek dobil svoje ime, Acid. Strup je v sredini; govorim o 4 mat neonskih barvah (neonsko rumena, neonsko oranžna, neonsko roza in neonsko zelena).


Na spodnji sliki so nannešne preko ELF baze za senčila. 
Zelo slabo se je odrezala bela barva, še slabša pa je vijola barva v spodnji vrsti (tudi na vekah ni obstojna oz. se je niti ne da slojiti). Neonske barve na koži izgubijo ''neonskost'', ostane vam samo zelo živa barva.

Paleto priporočam puncam, ki rade eksperimentirajo. Že ko jo odpreš je zabavna na pogled, možnosti kombinacij in ustvarjanja pa so precej odprte. Povrh vsega pa ima nekaj klasičnih, manj vpadljivih barv, s katerimi se da narediti zadimljene oči, lepe bodo tudi kot obroba za oči. 

Komaj čakam, da vam pokažem še rezultat ustvarjanja z njo, je bilo res lušno packat in se izživljat, ker že lep čas nisem imela take žive mat roza v svoji zbirki.

Kar se kvalitete tiče je pa tako, pol senčk je odličnih, dve sta porazni, ostale pa so povprečne. Na tržišču pri nas pa boste sicer težko našle takšno lepo, živahno roza senčko z modrim bleščanjem.

 
Paleta ni za vsak okus, za vsakdanje ličenje je malo preveč hipijevska, za resno barvito delo pa premalo pigmentirana, mat senčke pa premalo obstojne.
Moja splošna ocena je 5/10.

6 Comments:

Mateja said...

Sem mislila, da sem edina s takim mnenjem glede gobic :D. Sama jih pravzaprav kar rada uporabljam, ker je potem senčka veliko bolj intenzivna, sicer je odvisno od senčke same. Tele sleekove iz paletk nanašam s to priloženo gobico, ker če uporabim čopiče (imam tudi Macove) bolj odpadajo na lička. Belndam pa seveda s čopičem.

Gone2RehabBRB said...

@Mateja: ko je gobica nova in sveža, je 1000x bolj uporabna od čopičev za intenziven, debel sloj senčila. Le kako smo postali takšni snobi. =)

Tina said...

Boje su odlične. nazalost nisam toliko hrabra za ove boje a i nisam sigurna kako bi mi pristajale

Gone2RehabBRB said...

@Tina: odštekani odtenki, ja. In te barve po moje niso mišljene, da bi človeku pristajale na obrazu, ampak bolj za to, da se malo igraš in zabavaš ob ličenju :)

Anna. said...

Meni zelo neuporabna paleka, ampak je pa lepa to pa res!
Drugače imajo te sleek paletke škatlico z vsemi info, ki tebi manjkajo. Te promocijske paltke pa pridejo kar brez skatlice.

Gone2RehabBRB said...

@Anna: nisem še nikoli imela promocijske, pa mi nekako ni bilo jasno, kaj je narobe :) Sem običajnih bolj navajena.

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .